Complimenten en klachten

Tevreden over de dienstverlening?

ZorgFamilie staat voor een kwalitatieve dienstverlening. Bent u tevreden over onze dienstverlening en wilt u uw compliment kenbaar maken aan een medewerker of team? Wij waarderen het zeer. Als u het contactformulier invult met uw compliment, dan zorgen wij ervoor dat het bij de juiste persoon terecht komt.

Verbeterpunt of klacht?

Het kan voorkomen dat u minder tevreden bent of wellicht heeft u een verbeterpunt voor ZorgFamilie. Wij raden aan om uw gevoel over verminderde tevredenheid of klacht altijd te bespreken met de betrokkene(n). Hoe sneller u zich weer tevreden voelt dan wel de klacht is opgelost, is zowel voor u als Zorgfamilie van belang. U kunt ook  altijd terecht bij de vertrouwenspersoon en/of de klachtencommissie. De klachtencommissie is onpartijdig en doet een uitspraak over de gegrondheid van uw klacht. Zorgfamilie is aangesloten bij de klachtenregeling van branchevereniging SPOT.

Via onderstaande link vindt u alle informatie hierover.

Reglement Geschilleninstantie Zorggeschil Wkkgz Klachtenregeling 2017 SPOT Vraag en Antwoord Klachtenbehandeling 2017

Vraag en Antwoord Klachtenbehandeling 2017

Reglement Geschilleninstantie Zorggeschil

Neem contact op:

Bel 010 232 22 66 voor meer informatie of aanmeldingen

Contactformulier

Solliciteren


Vul het sollicitatieformulier in en wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u.

Zorg aanvragen


Vul het aanvraagformulier in en wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u.

Zorgkaart Nederland – Geef uw waardering voor ZorgFamilie

Zorgkaart Nederland

Geef uw waardering voor ZorgFamilie.


Bel mij terug

Neemt u a.u.b. de tekens over
die u hieronder op de afbeelding ziet.
captcha